Kategorier
Filtrera

Kontakta oss

Kontakta kundservice

Vår kundtjänst är bemannad alla vardagar för att besvara dina frågor. Vårt mål är att under kontorstid besvara alla e-postbrev inom 24 timmar från att er förfrågan mottagits. Du kontaktar kundtjänst enklast via mejl på info@nordicfeel.se

Du kan också chatta med oss via det lila chattfönstret (längst ner till höger på din dator, längst ner på sidan i din smartphone) Chatten är öppen följande tider:

 

Kundtjänsts öppettider:

Måndag-torsdag kl. 08.00-20.00,

Fredag och dag före helgdag kl. 08.00-17.00,

Söndag kl. 13.00-17.00.

Chatten har lunchstängt kl. 12.00-13.00.

Helgdagar/Röda dagar har vi stängt.

Om du har handlat i vår webbshop och har frågor kring din beställning är det viktigt att du bifogar fakturanummer och kundnummer. Då blir det enklare för oss att hjälpa dig!

 

Sponsring och samarbeten

Har du frågor gällande samarbeten? Oavsett om du har en blogg, representerar ett spännande varumärke eller ska anordna ett event, är du välkommen att  kontakta vår marknadsavdelning på samarbete@nordicfeel.se. Vi kan tyvärr inte svara på alla förfrågningar som inkommer, men vi läser allt och återkommer till dig om det låter aktuellt för oss.

Adressuppgifter

NordicFeel
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
Sverige
Org.nummer: 556746-8904