Kontakta oss

Kontakta kundservice

Information gällande kundtjänstärenden

På grund av många beställningar under Black Weekend kan det ta lite extra tid innan du får svar från vår kundtjänst. Vi jobbar för fullt för att hantera alla ärenden så snart vi kan. Här får du svar på vanliga frågor och funderingar.

Gäller ditt ärende leveransfrågor? Det kan hända att din leverans tar lite längre tid än vanligt men vi jobbar för fullt för att få iväg ditt paket snart. Du får mer info via mail när din order har skickats från vårt lager. Vi beklagar detta och tackar för din förståelse!

Vår kundtjänst är bemannad alla vardagar för att besvara dina frågor. Vårt mål är att under kontorstid besvara alla mejl inom 24 timmar från att din förfrågan mottagits.

Du kontaktar kundtjänst enklast via mejl på info@nordicfeel.se

Du kan chatta med oss via det lila chattfönstret längst ner till vänster på din dator, längst ner på sidan i din smartphone.

Om du har handlat i vår webbshop och har frågor kring din beställning är det viktigt att du bifogar fakturanummer och kundnummer. Då blir det enklare för oss att hjälpa dig!

Sponsring och samarbeten

Har du frågor gällande samarbeten? Oavsett om du har en blogg, representerar ett spännande varumärke eller ska anordna ett event, är du välkommen att  kontakta vår marknadsavdelning på samarbete@nordicfeel.se. Vi kan tyvärr inte svara på alla förfrågningar som inkommer, men vi läser allt och återkommer till dig om det låter aktuellt för oss.

Adressuppgifter

NordicFeel
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
Sverige
Org.nummer: 556746-8904

Produkten har lagts i kundvagnen