Kontakta oss

Kontakta kundservice

Hej! Tack för att tittar in hos oss på Kundtjänst! Just nu är vi högt belastade och besvarar ditt ärende så fort vi kan. Tack för ditt tålamod!

Vår kundtjänst är bemannad alla vardagar för att besvara dina frågor. Vårt mål är att under kontorstid besvara alla mejl inom 24 timmar från att din förfrågan mottagits.

Du kontaktar kundtjänst enklast via mejl på info@nordicfeel.se

Du kan chatta med oss via det lila chattfönstret längst ner till vänster på din dator, längst ner på sidan i din smartphone.

  • Har du frågor kring din faktura kontakta gärna Qliro direkta på qliro.com
  • Vill du spåra ditt paket gör du det via www.postnord.se med ditt kollinummer
  •  

Om du har handlat i vår webbshop och har frågor kring din beställning är det viktigt att du bifogar fakturanummer och kundnummer. Då blir det enklare för oss att hjälpa dig!

Sponsring och samarbeten

Har du frågor gällande samarbeten? Oavsett om du har en blogg, representerar ett spännande varumärke eller ska anordna ett event, är du välkommen att  kontakta vår marknadsavdelning på samarbete@nordicfeel.se. Vi kan tyvärr inte svara på alla förfrågningar som inkommer, men vi läser allt och återkommer till dig om det låter aktuellt för oss.

Adressuppgifter

NordicFeel
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
Sverige
Org.nummer: 556746-8904

Produkten har lagts i kundvagnen