0 Varukorg

Leveranser

Vilka fraktalternativ finns att välja på?

 

Fri leverans vid köp över 199 kr
Gratis vid köp över 199 kr. Levereras inom 3-6 vardagar av PostNord till ditt utlämningsställe eller direkt till din brevlåda. Vid köp under 199 kr tillkommer en kostnad om 19 kr.

Hemleverans PostNord

Gratis vid köp över 599 kr. Levereras inom 3-6 vardagar av PostNord. Vid köp under 599 kr tillkommer en kostnad om 59 kr.

Hemleverans Express med Mypack Home

Gratis vid köp över 899 kr. Levereras inom 1-2 vardagar av PostNord. Vid köp under 899 kr tillkommer en kostnad om 89 kr.

Express
Gratis vid köp över 899 kr. Levereras inom 1-2 vardagar till din brevlåda eller till ditt närmaste utlämningsställe. Vid köp under 899 kr tillkommer en kostnad om 29 kr.

I vissa städer är det även möjligt att välja Instabox och Budbee som leveransalternativ. När du fyllt i ditt postnummer i kassan får du information om vilka leveransalternativ som är tillgängliga för dig.

 

Instabox Express
Gratis vid köp över 599 kr. Levereras till förvaringsbox inom 1-2 vardagar. Vid köp under 599 kr tillkommer en kostnad om 29 kr.

Budbee Hemleverans
Gratis vid köp över 599 kr. Leverans inom 1-2 vardagar. Hemleverans mellan kl. 17.00 - 22.00.  Vid köp under 599 kr tillkommer en kostnad om 19 kr.

Jag vill spåra mitt paket

Vi skickar de flesta av våra paket med PostNord. Har du valt detta som leveransalternativ kan du följa ditt paket genom att klicka här. Kollinumret finner du i mailet med rubriken “Leveransinformation” som du ska ha fått när du la din order. Har du valt Instabox eller Budbee som leveransalternativ får du ett SMS från dem när ditt paket har lämnat vårt lager. Där finner du även mer information om din leverans.

När skickas min beställning från ert lager?

Varor som beställs innan kl 14:00 på vardagar skickas vanligtvis samma dag. Om du har lagt en order under en kväll eller helg kommer varorna att packas och skickas till dig under nästkommande vardag. I de fall en vara måste beställas från leverantör kan leveranstiden vara något längre, detta anges då på sidan.

Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?

Ibland händer det tyvärr att paketet skadas under transporteringen. Har ditt paket en skada som verkar ha orsakats vid transportering, så är det viktigt att först anmäla detta till postombudet där du hämtar ut ditt paket och sedan till vår kundtjänst på info@nordicfeel.se.

Om du redan vid utlämningsstället ser att kartongen är skadad, är det bättre att du inte hämtar ut paketet utan låter det gå i retur till oss. Kontakta då kundservice så hjälper vi dig att ordna ett nytt utskick.

Produkten har lagts i kundvagnen