0 Varukorg

HÖSTENS MUST HAVES UPP TILL 30% RABATT

Vanliga frågor

Jag har inte fått mitt paket

Vi skickar de flesta av våra paket med PostNord. Har du valt detta som leveransalternativ kan du följa ditt paket genom att klicka här. Kollinumret finner du i mailet med rubriken “Leveransinformation” som du ska ha fått när du la din order. Har du valt Instabox eller Budbee som leveransalternativ får du ett SMS från dem när ditt paket har lämnat vårt lager. Där finner du även mer information om din leverans.

Min beställning har blivit fel

Gick något snett i din beställning? Ingen fara, vår kundtjänst finns här för dig! Du kontaktar oss enklast via mail på info@nordicfeel.se.

Det blev fel betalsätt, jag vill betala med kort/direktbetalning

Se hjälpavsnittet om betalning och fakturafrågor

Jag ångrar mitt köp, vill returnera

Vid köp av varor från oss har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottog varan (ångerrätt).  

För att din retur skall bli godkänd måste produkten och produktförpackningen vara i oförändrat skick, det vill säga oskadad i obruten förpackning. Är produkten öppnad eller testad kan vi tyvärr inte godkänna en retur på grund av hygieniska skäl.  

Vid ångrat köp kontaktar du kundservice på info@nordicfeel.se för utfärdande av retursedel. Vi återbetalar inte för eventuella egna portoutlägg.

OBS! För samtliga Remington produkter gäller 100 dagar öppet köp oavsett värde, undantag för tillbehör och accessoarer. Mer info om öppet köp och hur du går tillväga hittar du på denna sida:
http://se.remington-europe.com/microsites/100-dagar-%C3%B6ppet-k%C3%B6p/

Utöver rätten till öppet köp gäller minst två års garanti för samtliga Remingtons produkter. För att få ytterligare 1 års extra garanti på dina köpta produkter, registrera dig inom 28 dagar efter köp på följande sida:
https://se.remington-europe.com/product-registration.html

Jag vill reklamera en produkt

Produkten har lagts i kundvagnen